Alla inlägg under oktober 2011

=)

Av Emelie - 5 oktober 2011 16:58

Var hos pyskologen imorse, sedan åkte jag hem för att möta upp Farmor och Farfar. Så vi åt lunch tillsammans sedan åkte vi hem till mig och farfar hjälpte mig att frosta av frysen som var full av ,snö?, medans farmor organiserade i mina skåp.

Sedan tog vi en fika och jag läste lite för dem ur en av mina diktböcker =) Blir faktiskt liite stolt över mig själv när jag läser mina verk =P...


Sitter just nu och lyssnar på filmmusiken till Dirty Dancing. Den är bara såå mysig. Hela mitt inre fylls lixom av ett lugn


See ya later...


Av Emelie - 3 oktober 2011 19:28

Nu var det ett tag sen jag sist skrev. Men det har lixom bara legat på is att skriva i bloggen. Men jag ska ändra mig, hoppas jag.


I morgon är det näst sista gången för mig i gruppen. Känns så jävla konstigt att sluta efter att ha gått där sen Juli 2009. Men nån gång måste jag ju sluta, och nu kanske det passar bra i och med att jag ska börja en fotokurs nästa vecka.

Men ändå. En del av mig vill verkligen inte sluta, känns som att ajg inte riktigt alltid tagit tillvara på tiden där, och det ångrar jag nu. Men men gjort är gjort.


Sitter och funderar på vad jag ska göra nu. Har så tråkigt och känner mig uppe i varv, men vill inte gå ut och gå för det är mörkt =P...Funderar på om jag ska titta på Prison Break, så lillebrors flickvän kan få tillbaka sin dvdfilm. Fast iofs nu kom jag ju på att jag vill se True Blood säsong 2 . Åååh så jobbigt det blev helt plötsligt..Hatar att lida av beslutsångest. Bläää it sucks


See ya later...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards