Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Ånger

Av Emelie - 17 september 2011 18:53


Huvudet bultar och hjärtat dunkar.


Massor av tankar och starka känslor som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Men jag försöker skriva av mig det jag känner och tänker på så kanske med lite tur så lättar det. Sitter och funderar och grubblar över mitt liv och den jag har blivit och varför jag har blivit som jag är. Alltså ni ser ju åt vilket håll det bär. Inga vettiga svar alls blir det. För ju mer jag funderar och tänker efter desto mer ledsen blir jag över de val jag gjort i livet som sårat andra och även mig själv.


Ja men ta början på mina problem som e.x Hade jag inte börjat svälta mig själv så hade jag med stor sannolikhet inte befunnit mig i den sitsen som jag är i idag. För hade jag inte börjat svälta mig hade jag inte känt ett tvång varje gång jag ätit att få bort maten ur mig, och det i sin tur ledde till att jag ville straffa mig själv vilket i sin tur ledde till en ond cirkel. Som tur är nu så svälter jag inte mig själv längre eller kastar upp maten. Även om impulserna är starka så kan jag motstå dem.





Nee usch nu måste jag sluta tänka på det där och tänka på något annat. Man kan inte sitta och gräva ner sig som jag tidigare sagt, för gör man det är det lätt att man fastnar i en ond cirkel och det har jag absolut inte tid med, speciellt inte nu när jag precis tagit mig ur en sån cirkel....


Skriver mer sen ikväll om jag kommer ihåg...


See ya later...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av Emelie - 5 oktober 2011 16:58

Var hos pyskologen imorse, sedan åkte jag hem för att möta upp Farmor och Farfar. Så vi åt lunch tillsammans sedan åkte vi hem till mig och farfar hjälpte mig att frosta av frysen som var full av ,snö?, medans farmor organiserade i mina skåp. Seda...

Av Emelie - 3 oktober 2011 19:28

Nu var det ett tag sen jag sist skrev. Men det har lixom bara legat på is att skriva i bloggen. Men jag ska ändra mig, hoppas jag.   I morgon är det näst sista gången för mig i gruppen. Känns så jävla konstigt att sluta efter att ha gått där sen ...

Av Emelie - 22 september 2011 20:53

Känner mig som ett utskitet äppelskrutt rent ut sagt. Har i princip ingen röst och när jag väl får rösten att orka med mig när jag ska prata så låter jag värre än askungens möss enligt lillebror och pojkvän. Har ätit sushi till middag och det var g...

Av Emelie - 20 september 2011 20:06


Låg vaken till 00.30 inatt och kunde verkligen inte somna. Så då tog jag en sömntablett. Vaknade sedan vid halv tio på morgonen och hade så jävla ont i halsen. Har haft det sedan i söndags kväll. Inte kul alls.    Vid 11-tiden mötte jag upp två a...

Av Emelie - 16 september 2011 19:57

Har tråkigt så jag tänkte skriva ner lite kort om mig själv:   Namn: Emelie Född: I augusti 1989 Bor: I StockholmSmeknamn: Em, Emmy m.m Familj: Stor =) Intressen: Fotografi, böcker, film m.m Skola: Komvux   Har Du under Denna månad:...

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards