Alla inlägg den 8 september 2011

Av Emelie - 8 september 2011 20:43

Sitter som vanligt i min sköna soffa. Titttar på New moon och väntar på att Daniel ska sluta jobbet så jag kan ringa honom.

Mormor och  moster var precis här och lämnade av mina nya gardiner som mormor fixat iordning, så nu är dom uppsatta i köket och det blev så snyggt och mysigt. Ska lägga upp en bild senare. Känner mig stolt idag oxå. Har fixat hemtelefoni nu oxå, så jag hoppas att min mobilräkning blir billigare nu =P

Förresten så har jag varit på apoteket idag oxå och hämtat ut typ allt jag kunde eftersom mitt frikort går snart ut. Det blev väl sammanlagt en sisådär 10-12 olika mediciner. Haha, allt ifrån allergi till anti depp o.s.v..Så nu kan väl jag snart öppna ett eget apotek *Asg*

Nee nu ska jag fortsätta kolla film nu, så det här blev ett kort inlägg.


See ya later...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards