Alla inlägg den 4 september 2011

Av Emelie - 4 september 2011 19:16


Känner att jag behöver en överdos av feel good musik. För just nu känns det inte särskilt roligt att vara jag. Så därför tänker jag skriva upp några låtar jag kommer på som får mig att må bra. Om nån annan oxå kommer på bra må-bra låtar så skriv gärna ner dom.


Dream Evil - The End

Josh Groban - You Are Loved (Don`t Give Up)

Taylor Swift - You Belong With Me

Kelly Clarkson - Breakaway

Smurfarna *Funkar alltid för mig då jag börjar skratta*

Israel "IZ" Kamakawiwo`ole - Somewhere Over The Rainbow

Maria Mena - All This Thime (Pick Me-Up Song)

Beach Boys - Wouldn`t It Be Nice

Four Tops - I Can`t Help Myself

The Temptations - My Girl


Det var några som jag kom på, men det finns hur många som helst, bara man tänker efter.

Men min stora favorit för tillfället i listan är:



Den är bara så underbar. Kan inte sluta le när jag hör den. För när dess ljuva toner når mina öron fylls hela mitt inre med ett sådant lugn...Jag blir harmonisk....


See ya later...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards