Alla inlägg den 20 september 2011

Av Emelie - 20 september 2011 20:06

Låg vaken till 00.30 inatt och kunde verkligen inte somna. Så då tog jag en sömntablett. Vaknade sedan vid halv tio på morgonen och hade så jävla ont i halsen. Har haft det sedan i söndags kväll. Inte kul alls. 


Vid 11-tiden mötte jag upp två av tjejerna som gått i gruppen och vi åt lunch ihop, dock var salladen en stor besvikelse. Den var verkligen inte god., Blää. Sedan gick jag till gruppen och det var väl okej där. Vi gick igenom hur man hanterar relationer. Efter det var det dags att gå till sjuksyrran och ta puls och blodtryck, vilket var okej. Lite för höga men okej.

Sen bestämde jag mig för att åka till Solna C och köpa en stickad tröja från H&M. Fryser som attan nu när hösten börjar komma.

Det blev denna:

    

www.hm.com/se/product/92724?article=92724-B#article=92724-A


Tycker den var snygg. Skön var den oxå ^^

Nee nu har jag inte längre ork att sitta här. Ska krypa ned i soffan med en mysig filt och titta på Titanic <3. Älskar den filmen, men gråter som attan i slutet =P


See ya later

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards