Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Om Mig

Av Emelie - 16 september 2011 19:57

Har tråkigt så jag tänkte skriva ner lite kort om mig själv:


Namn: Emelie

Född: I augusti 1989

Bor: I Stockholm
Smeknamn: Em, Emmy m.m

Familj: Stor =)

Intressen: Fotografi, böcker, film m.m

Skola: Komvux


Har Du under Denna månad:


Saknat någon: Ja

Ångrat något: Ja

Ljugit: Tror inte det

Svikit någon: Ja

Gråtit: Ja, senast igår
Skrattat: Ja

Varit sjuk: Haha inte mer än vanligt
Varit utomlands: Nope

Träffat någon du chattar med på datorn: Nee


Känslor:


Gråter du ofta: Ja tyvärr

Skrattar du ofta: Ja

Hur känner du dig just nu: Kluven och lite ledsen,

Hur har du mått den senaste tiden: Hyfsat bra

Har du funderat på självmord: Ja, men det var längesedan

Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: Haha vet inte


Kärlek


Har du funnit kärleken den här månaden: Nej för jag har redan honom <3

Blir du lätt förälskad: Ja, i påhittade karaktärer i böcker och film =P

Är du kär i kärleken: Ja

Tror du på ett föralltid: Jajmen

Är du förälskad just nu: Ja

Om ja, i vem: Min älskade pojkvän

Hur många har du varit tillsammans med den här månaden: Bara min pojkvän

Hur många har du strulat med den här månaden: Ingen

Har du blivit sårad av kärleken: Mjo

Har du blivit lycklig av kärleken: Oh ja

Vilken sorts killar gillar du: Mysiga, ärliga, omtänksamma

Ska en kille vara söt eller het: Söt

Ska en kille vara lång eller kort: Lång, eftersom jag är så kort

Ska en kille vara blond eller brunett: Brunett

Får du många killar: Ingen aning


Utseendet på dig


Brunett eller blondin: Mellanting

Ögonfärg: Melerade

Långt eller kort hår: Varken eller, men vill ha kort

Brukar folk säga att du är söt,snygg eller vacker: Mjo det händer

Eller tvärtom: Vet inte, vill inte lyssna på det örat =P

Har någon sagt att du borde bli modell: Nee det tror jag inte

Har du långa naglar: Ja

Brukar du sminka dig: Ja

Om ja, varför, är du inte vacker utan: Nej, jag tycker inte jag är fin varken med eller utan.




Det var lite kort om mig.

Har idag varit på Elgiganten, media markt och Netonnet och kollar runt med Daniels mamma. Hon köpte en skrivare och en kamera. Jag hittade en extern hårddisk som jag ville köpa men jag gjorde inte det, men jag köpte Fast and Furious 5 =).

Åkte hem till Daniel igår p.g.a att jag mådde så dåligt. Hade panikkänslor i hela kroppen och bara grät. Så då tog jag pendeln hem till honom. Blev upphämtad sen vid pendeltågsstationen av hans pappa.

När jag kom fram så tog jag min vid-behovs-medicin och min vanliga kvällsmedicin för att sen sova.

Men idag mår jag bättre, lite i alla fall. Sitter nu och pratar lite med hans mamma om allt möjligt och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet...


See ya later

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av Emelie - 5 oktober 2011 16:58

Var hos pyskologen imorse, sedan åkte jag hem för att möta upp Farmor och Farfar. Så vi åt lunch tillsammans sedan åkte vi hem till mig och farfar hjälpte mig att frosta av frysen som var full av ,snö?, medans farmor organiserade i mina skåp. Seda...

Av Emelie - 3 oktober 2011 19:28

Nu var det ett tag sen jag sist skrev. Men det har lixom bara legat på is att skriva i bloggen. Men jag ska ändra mig, hoppas jag.   I morgon är det näst sista gången för mig i gruppen. Känns så jävla konstigt att sluta efter att ha gått där sen ...

Av Emelie - 22 september 2011 20:53

Känner mig som ett utskitet äppelskrutt rent ut sagt. Har i princip ingen röst och när jag väl får rösten att orka med mig när jag ska prata så låter jag värre än askungens möss enligt lillebror och pojkvän. Har ätit sushi till middag och det var g...

Av Emelie - 20 september 2011 20:06


Låg vaken till 00.30 inatt och kunde verkligen inte somna. Så då tog jag en sömntablett. Vaknade sedan vid halv tio på morgonen och hade så jävla ont i halsen. Har haft det sedan i söndags kväll. Inte kul alls.    Vid 11-tiden mötte jag upp två a...

Av Emelie - 17 september 2011 18:53

  Huvudet bultar och hjärtat dunkar.   Massor av tankar och starka känslor som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Men jag försöker skriva av mig det jag känner och tänker på så kanske med lite tur så lättar det. Sitter och funderar ...

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards