Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Blandad kompott

Av Emelie - 11 september 2011 19:45

Den här helgen har minst sagt varit händelserik.

Vet inte ens hur jag ska kunna beskriva den så det skiter jag i.

Känner mig bara så ledsen. Men sammanfattningsvis kan jag säga nattpromenad och en väldigt orolig Emelie.

Måste bara få tillägga som vanligt att jag har världens bästa pojkvän som har stöttat mig här i natt och idag och som haft tålamod med mig. Han har varit underbar och så även hans mamma.

Hur som helst så kom jag hem idag ifrån pojkvännen och när jag kom hem så satte jag igång med att städa köket.

Så här blev resultatet, obs kolla in mina nya gardiner, dom e så snygga =)


 

Det ska egentligen stå fyra stolar där, men eftersom jag är en sån där fattig jävel *LoL* så använder jag den fjärde som datastol. Haha.


Håller på å bli tokig på mitt internet. Det "kastar" ut mig titt som tätt så jag måste trycka på connect igen. Det är så störande. Vet inte om det är datorn eller modemet det är fel på, eftersom jag har även problem med datorn så kan det ju hänga ihop. Inte helt omöjligt.

Nee snart ere dags för filmtajm. Har inte riktigt bestämt mig än vilken det blir. Men troligtvis Gangs of New York. Köpte den igår på en marknad för 20 kronor. Som hittat =D


See ya later...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av Emelie - 5 oktober 2011 16:58

Var hos pyskologen imorse, sedan åkte jag hem för att möta upp Farmor och Farfar. Så vi åt lunch tillsammans sedan åkte vi hem till mig och farfar hjälpte mig att frosta av frysen som var full av ,snö?, medans farmor organiserade i mina skåp. Seda...

Av Emelie - 3 oktober 2011 19:28

Nu var det ett tag sen jag sist skrev. Men det har lixom bara legat på is att skriva i bloggen. Men jag ska ändra mig, hoppas jag.   I morgon är det näst sista gången för mig i gruppen. Känns så jävla konstigt att sluta efter att ha gått där sen ...

Av Emelie - 22 september 2011 20:53

Känner mig som ett utskitet äppelskrutt rent ut sagt. Har i princip ingen röst och när jag väl får rösten att orka med mig när jag ska prata så låter jag värre än askungens möss enligt lillebror och pojkvän. Har ätit sushi till middag och det var g...

Av Emelie - 20 september 2011 20:06


Låg vaken till 00.30 inatt och kunde verkligen inte somna. Så då tog jag en sömntablett. Vaknade sedan vid halv tio på morgonen och hade så jävla ont i halsen. Har haft det sedan i söndags kväll. Inte kul alls.    Vid 11-tiden mötte jag upp två a...

Av Emelie - 17 september 2011 18:53

  Huvudet bultar och hjärtat dunkar.   Massor av tankar och starka känslor som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Men jag försöker skriva av mig det jag känner och tänker på så kanske med lite tur så lättar det. Sitter och funderar ...

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards