Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Gaaah

Av Emelie - 9 september 2011 14:01

Jag blir tokig. Min dator är inte ens ett år gammal och redan har jag problem med den. Den vill inte läsa cd-skivor, när jag spelar så stänger den av spelet och hoppar tillbaka till startskärmen och ibland kommer det upp felmeddelanden. I`m going Crazy   . Jävla skit.

Jaha ja men det är väl min vanliga tur med tekniska prylar. Men det är så störande och jag blir ledsen. Mitt tålamod pallar inte det här. Men ska kolla med lillebror om han kan skjutsa mig till Media Markt så jag kanske kan få bukt med problemet.


Var på bibblan idag som vanligt. På måndag ska jag ha uppföljningsmöte och då får jag veta om jag får vara kvar där längre eller vad som händer. Hoppas hoppas hoppas...


See ya later

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av Emelie - 5 oktober 2011 16:58

Var hos pyskologen imorse, sedan åkte jag hem för att möta upp Farmor och Farfar. Så vi åt lunch tillsammans sedan åkte vi hem till mig och farfar hjälpte mig att frosta av frysen som var full av ,snö?, medans farmor organiserade i mina skåp. Seda...

Av Emelie - 3 oktober 2011 19:28

Nu var det ett tag sen jag sist skrev. Men det har lixom bara legat på is att skriva i bloggen. Men jag ska ändra mig, hoppas jag.   I morgon är det näst sista gången för mig i gruppen. Känns så jävla konstigt att sluta efter att ha gått där sen ...

Av Emelie - 22 september 2011 20:53

Känner mig som ett utskitet äppelskrutt rent ut sagt. Har i princip ingen röst och när jag väl får rösten att orka med mig när jag ska prata så låter jag värre än askungens möss enligt lillebror och pojkvän. Har ätit sushi till middag och det var g...

Av Emelie - 20 september 2011 20:06


Låg vaken till 00.30 inatt och kunde verkligen inte somna. Så då tog jag en sömntablett. Vaknade sedan vid halv tio på morgonen och hade så jävla ont i halsen. Har haft det sedan i söndags kväll. Inte kul alls.    Vid 11-tiden mötte jag upp två a...

Av Emelie - 17 september 2011 18:53

  Huvudet bultar och hjärtat dunkar.   Massor av tankar och starka känslor som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Men jag försöker skriva av mig det jag känner och tänker på så kanske med lite tur så lättar det. Sitter och funderar ...

Presentation

Mitt namn är Emelie och jag är 22 år gammal. Den här bloggen kommer handla mycket om mina tankar och känslor Typ som alla andra bloggar. Hade en riktigt jobbig tonårstid och har det tufft nu oxå till och från. Men nu kan det bara bli ljusare =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards